Ny vana

Har faktiskt börjat blogg på morgonen nu.. (innan jobbet) jag får alltid lite tid över så varför inte lixom???

Idag är det konferens jag ska jobba på, det kommer nog att gå bra I guess.. tiden kommer väl säkert inte gå så fort som jag vill. Bara hoppas att jag får sluta strax efter 4 så jag hinner hem och napa lite innan nästa arbetspass som är i banketten!! Fatservering idag igen, tror att dom skulle få oxfile.. Kanske ska smuggla hem lite (eller inte?)

Men våra magar mår faktiskt inge bra just nu, vi äter ju nästan bara pasta och godis..


Nej hej då nu ska jag jobbelijobba... FAN VAD JAG LÄNGTAR ATT FÅ ÅKA TILL AUSTRALIEN OCH BARA HA SEMESTER (bara jobba lite) OCH SE EN MASSA HÄFTIGA SAKER/DJUR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0