Ibland spyr jag på folk!!!!

Jag har tillbringat eftermiddagen i Björklinge och kollat på när Mattias spelar innebandy.. Det satt en pappa bredvid mig och han snackade OAVBRUTET och sa fan inget vettigt.. Han pratade bara om hur bra sitt eget lag var och klanka ner på Saga som fan..
Allt Saga gjorde var enbart tur, och allt Bjk gjorde var ren skiklighet (vet ej hur det stavas).. SOM TUR VAR VANN SAGA.. Men inte fick det tyst på honom..
Ojojoj säger jag bara, han kom med så många ursäkter att jag blev trött i huvudet och ville säga till honom att dra dit pepparn växer.. VILKEN JÄVLA MES sånna där personer borde man spela in så får dom höra så jävla fåniga dom låter.. Snälla gå och dö bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0