Jag MÅSTE packa klart, men så tog jag en paus med detta värdelösa frågor

1. Hur gammal är du om fem år?

24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mamma, Mormor, Sebban & Cornelia


3. Hur lång är du?

163cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Sällskapsresan Snowroler


5. Vem ringde du senast?

Mathilda


6. Vem ringde dig senast?

Johanna


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Det var tur att ni tog vinterdäck!!


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda


10. När såg du senast din mamma?

1 minut sedan


11. Vilken ögonfärg har du?

Jadu! typ grön,brun,gul

12. När vaknade du i dag?

halv 10


13. Vilken är din favoritjulsång?

stjärnorna faller i natten


14. Vilken är din favoritplats?

KYLSKÅPET


15. Vilken plats föredrar du minst?

sjukhus


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

LOS ANGELES


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret och spöken som för alla andra antar jag


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Igår när jag skulle berätta en rolig sak för min bror..


19. Hur stor är din säng?

Bra fråga.. Lagom stor 120 bred kanske


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

T-shirt och underpants


22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två, men använder ingen

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett, Uppland.. Dock blir det ett annat land snart


24. Vilka städer har du bott i?

Uppsala


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor på vintern och barfota på sommaren.. Hur svårt kan de vara


26. Är du social?

Du skulle bara veta..


27. Vilken är din favoritglass?

Sandwich (hur fan stavas det???)


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Hmm skulle tippa på Gino eller kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?

MYCKET


30. Tycker du om kaffe?

Nej du inte än.


31. Vad dricker du till frukost?

Te eller juice


32. Sover du på någon särskild sida?

Nej jag använder nog båda sidorna


33. Kan du spela poker?

På mitt sätt.

34. Tycker du om att mysa/kela?

med rätt person så är det trevligt.


35. Är du en beroendemänniska?

både och


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej


37. Vill du ha barn?

Jadå det skulle jag.


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och uteserveringar


42. Äger du dyrbara smycken?

Något sen dopet har jag nog.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Har blivit helt beroende av Idol i år.


44. Kan du rulla med tungan?

haha nej.


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Helt klart jag själv! haha nej då skulle nog tippa på Mathilda =) det är humor


46. Sover du med gosedjur?

Nej, men skulle lätt kunna göra


47. Vad har du för ringsignal?

ring ring ring.. Bara ett oljud alltså.


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, uppe på vinden finns både det ena och det andra.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En bok


50. Flirtar du mycket?

Nej inte speciellt... Bara om man hittar en riktig GOOODING

51. Kan du byta olja på bilen?

Bilar och jag går inte ihop, så nej det kan jag inte


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Alla Twilight.. ME LOVE


54. Läser du dagstidningen?

Möjligtvis serierna annars blir det mest skvallerblaskor


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej inte nu.


56. Dansar du i bilen?

Så gott det går.. Sjunger mest


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3, rix eller lugna favoriter spelar ingen roll


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

inköpslista till Norge


59. När var du i kyrkan senast?

Bra fråga.. på något dop kan jag tänka mig.


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Norbert, Krister, kurt och Åsa.. Det fanns många bra på min skola.


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

7 dagar kanske


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Vet faktiskt inte.. Mamma skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0