Familjen är samlad i min datot i Trondheim

Måste erkänna att jag saknar mina Kissar..

Saknar även familjen, fast jag måste erkänna att jag stormtrivs här, så här kommer jag stanna ett tag till =) Här ska tjänas pengar!!

 

 


Texas

 


Flisan

 


Skruttan

 

 

Såklart saknar jag alla mina missar men tyvärr så hade jag inte bilder på alla älsklingar.. Och inte på familjen heller..

Eller förresen så ska ni få lite smakprov här.. (detta kommer inte att gillas av en viss broder)


Folk säger att vi är lika!! Eller?? (NOT)

 


Vissa säger att vi är lika, eller? (Nje)

 


Cornelia och jag har nog oxå blivit ihopblandade (av MIN egen morfar)

 


Andra säger att jag liknar pappa, eller?? (nej)

 

Haha Otroligt sexiga bilder jag hittade måste jag säga.. Hela familjen fick iallafall vara med.. Så kan det gå om man har brist på bilder.. Men dom blev kanon skulle jag säga..

Bilderna är tagna med min älskligssystemkamera.. Bilderna blir faktiskt rätt bra trots att jag är amatör på fotoraffronten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0