DÖDENS DÖD

Just nu vill jag bara somna i sådär 2 månader.. och ändå tjäna pengar!! Jag är så fruktansvärt trött just nu..


Kom på en sak som hände igår när jag jobbade konferans,
Det kom fram en gubbe till mig klockan 3 och sa:
-Det är så himla kallt inne i salen, man sitter och fryser!!!
Jaha tänkte jag, vafan ska jag göra åt de?? Dom skulle lixom sluta sin konferans klockan 4..
- Jaha det var ju tråkigt.....
Vad skulle jag säga lixom!! TA PÅ DIG EN JACKA DÅ FÖR FAN.. sånna där saken är så onödiga att säga.. Jag förstår mig inte på vissa folk.. Har dom inget annat att göra än att klaga. BAD LIFE I GUESS!!




SvinDoran i mitten, Hon gillar att vara i centrum!
GreaseLightning
"gris lightning" hihi

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Va lite förstående för den stackars gubben Beccs! Kan ju inte vara kul att sitta och frysa!!! ;P Och vad jag har förstått så är det lite lusekofte brist i Trondheim just nu..

2009-10-28 @ 21:57:04
Postat av: becca

Du Jesper!!! Han är värd vartenda ord som jag skrev. Såg han inte att jag var på "gästerkandraåthelvetehumör" så får han bannemig skylla sig själv!!

2009-10-29 @ 21:27:47
URL: http://beccasbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0