BH-race

Helt död som vanligt! Men slapp dock jobba bankett idag, dom hade en för mycket och dom frågade om jag vill gå hem istället och jag svarade utan tvekan Ja gärna...


Johanna och jag hade en otroligt kul diskussion nyss!!


Jag: Kolla jag kan ta av mig Bh:n under tröjan;)
Johanna: Ojdå
Jag: MMMMMM den luktar ju gott, eller den luktar typ kaffe!!
Johanna: Vad har du gjort då? haha
Jag: ?????

Sen vart det tyst ett tag om jag kommer ihåg rätt.. Sen startar vi diskussionen igen.

Jag: Usch tuttar luktar illa.
Johanna: Nej mina luktar gott.
Jag: Vadå?? tvättar du dina tuttar??
Båda: HAHAHAHAH

Mina använda bh ska nu användas som gosedjur eftersom jag glömde mina hemma.. tuttirutt som lukar kaffe..
Nej nu ska jag gå och tvätta tuttarna så dom luktar lika gott som Johannas rackare!!


Tuttirutt och jag myser i fotöljsoffan

 

 

Johanna ligger och försöker likta på sina tuttisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0