Arbetsdagen DONE

Har jobbat konferens idag!! Gick bra och tiden gick för ovanligheten rätt snabbt.. Inte så kul att jobba konferans, men va fan det blir ju ltie pengar/timmar..


Nu är jag iallafall hemma och har alldeles nyss kastat i mig lite körrefärre med pasta (gårdagens mat) Otroligt gott måste jag säga, WELL DONE HELEN!! Jag är stolt över dig..


Nu har jag inga planer för kvällen, ska väl samla mig tills i morgon då det blir premiär i köket på Radisson SAS! Ska bli spännande och se hur det går med den saken.. Back on track skulle man kunna säga.. Värma upp kläderna nu, det var ett tag sen man var inne med maten.. Även om det bara blir kallkök så ska det bli kul (hoppas jag)


Förövring så har dom OTROLIGT fula små bilar här som rätt många åker runt i faktiskt!!!
Men fy satan vilken SEXBOMB som står bredvid denna extremt FULA bil

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0