SPOOKY

Läste min vän Mathildas blogg alldeles nyss och kom på att jag itne har skrivit om gårdagen obehagliga händelse!!

Iallafall.. Jag ligger i sängen och Linda och Mathilda är ute i köket.. Mathilda var tvungen att gå på toaletten och försöker öppna dörren. (LÅST) jaha tänkte hon.. Helen har väl kommit hem så hon var väl otroligt kissnödig att hon inte hann säga hej!!
Hon kom in och lag sig bredvid mig istället.. Någon timme senare börjar vi snacka om det där och kommer fram till att Helen inte kan varit hemma då.. Hon kom nämligen hem på sena natten från jobbet. Då började det bli lite creapy faktiskt.. Johanna är ju i Sverige så det var ju inte hon..
SÅ vi har antagligen haft besök av en tjuv eller ett spöke.. Låter der kul eller?? NEJ vi var så jävla rädda igår.. Det hade hörts snuvningar där innefrån oxå medan Mathilda stod utanför.. VEM FAN VAR I VÅRAN LÄGENHET IGÅR VID SJU-TIDEN???????


Är vårat hus hemsökt??? Dörrar smäller faktiskt igen vid konstiga tidpunkter.. Kan bero på ?? lufttryck maybe

 

Eller hade vi besök av en tjuv som förövrigt inte fick med sig någonting, en dålig tjuv helt enkelt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0