SHITIHELVETEVADJAGÄRTRÖTT

Okey att jobba 16,5 timmer igår känns just nu i hela kroppen.. Slutade halv 5 inatt, var inte i sänge förrän klockan 5  och alarmet stod på 07.00. JIPPI 2 timmars sömn.. OCH DET KÄNNS KAN JAG LOVA..

Frukosten gick nog bra.. Gick dock som en zombie hela tiden.. Slutade iallafall 12 och gick hem och la mig i soffa och Poff så ZZzzZZzzZZ jag.. vaknade nyss då Mathilda drog iväg til arbetet (inte alls avundsjuk, men jag har medlidande)


Måste bara tillägga att jag kan bli tokig på alla fucking ungdomar som var på krogen där jag jobbade igår.. Ju mer dom skriker efter sin jävla beställning ju mer ignorerar jag dom.. JOBBIGA JÄVAR.. Jag och han jag jobbade med pratade om det efter, han sa att han aldrig hade varit så arg någongång.. Dom gjorde fanimig ALLT man inte får..
-bråka
-Sno saker
-röka inomhus
-klänga på baren
-ha sönder möbler
-kasta mångder med nötter på varandra "GENOM" baren.
+en jäkla massa mer, då kan man ju inte bli mer än lack..



På tal om sno saker igår så var jag ute och "rydde" glas på borden.. När jag kommer in i "uppvasken" så står det en jävla kille och proppar fickorna fulla med allt som finns i kylskåpet.. SPRIT alltså..
Jag blir så jävla förbannad och skriker som ett djur åt honom.. Sen tjalla jag för vakten och han blev utslängd direkt.. Jag var tvungen att plocka ut all sprit han hade på sig först.. Han hade fan gömt överallt.. CP så gör man fan inte..

Nej nu blir det movietime och kanske sova en sväng till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0