PANG

hoppsan sa!! Mathilda skulle göra en snygg entre i sängen (missuppfatta inte, hon skulle bara lägga sig bredvid mig, eftersom vi delan säng).. Med chipspåsen i högsta hugg slänger hon sig upp och ja PANG. Vi ha snedtak och det verkade hon ha glömt.. Men ingen skada skedd hon har ju inte så många fler hjärnceller som kan försvinna.. hihi skoja bara älsklingsHulda


Nu ska vi nog kika på mooovie, och sen nanna kudde.. för vi ska upp tidigt i morgon.. med start 06.30 Jag säger att det är tur att man har nära till jobbet.. Tänk om det var som hemma.. Och man började halv 7.. F Y F A N


Nej hej då nu råkar jag ha bättre saker för mig än att roa er med min läsning.. eller förresten det har jag faktiskt inte. menmen hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0