Paj is the shit

Sitter nu vid vårat matbord och äter paj.. det är otroligt mumsigt.. Slutade klockan 17.00 idag =) Så nu är kvällen fri.. Imrogn ska jag och Matilda jobba frulle tillsammans på scandic.. Då blir det äta av eller jag menar jobba av;) Gratis är gott.

Nu sitter jag här med magknip, så fruktansvärt ont i magen.. Hoppas det går över.


Förövrigt var det väldigt lugnt på jobbet idag.. Hade med mig en bok som jag satt och läste, haha sköönt jobb egentligen. Sitter och roar mig medan pengarna rullar inte..

Fick post idag =) Mitt första brev. Jag som ville ha massor så jag tycker ni ska följa fillans exempel och skicka mig berv..
Rebecca Nordlund
Innherredsveien 2a 7etg
7014 Trondheim


HAHA jag LOVAR att skicka tillbaka till alla som skriver.. =) en lite muta för att ni ska skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0