otur i spel OCH otur i kärlek????

jobbade konferens idag!! Gick ovanligt SEGT idag, fan va tråkigt det var........ När klockan började närma sig fyra blev jag lite mer lättnad, MEN så blev klockan fyra och jag fick inte sluta.. Sen blev klockan 5 och jag hade fortfarande inte slutat. 6 nejnej inte då heller.. 18.40 stämplade jag ut med gråten i halsen för att jag var så trött :( ahha så illa kanske det inte va men...


Hemma väntade ett glas vin (eller tre) på mig och hemlagad pizza stod på menyn. KAN INTE BESKRIVA HUR GOTT DET VAR!!!!!


Andreas (våran chef) sa åt oss att en skulle jobba frukost och en konferens i morgon.. Frukost lät ju otroligt lockande med tanke på att vi ska jobba bankett senare på kvällen.. Mathilda och jag drog lott.. Vem förlorade. JO JAG.. Det blir till att jobba konferens i morgon oxå med alla små ÄCKLIGA gäster som frågar vart toaletten ligger när dom står ca 5 meter ifrån den.. GUD GAV OSS ÖGON FÖR ATT VI SKULLE SE MED DOM!!! OCH TEX LÄSA..

Som sagt jag har bannemig både otur i spel och kärlek.. Nej nu hade jag fel.. Jag har många kärlekar i mina kära friends.. vem behöver mer?? (just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0