otroligt pigg för omväxlingens skulle

Kom nyss hem från ett 10 timmars arbetspass.. Och jag är inte trött :S Jag menar jag brukar vara trött efter 4 timmars.. Dock fick jag sova länge igår. två powernap och gick och la mig runt 10 tror jag klockan var..

Imorgon blir det konferens.. fast bara fram till 12.. Sen ska jag och flickorna åka till IKEA på kvällen och inhandla lite nödvändigheter inför jul.. Kavel, pepparkaksformar och kanske något julpynt.. ÄLSKADE JUL NU ÄR DU HÄR..

Imorgon börjar ju julkalendern i Sverige med.. Jag vet någon som kommer att kika i morgon efter jobbet =) Hoppas, hoppas, hoppas för en gång skull att den är bra..

imorgon öppnas den första rutorna i MINA båda chokladkalendrar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0