LITE VIDRIGT

Okey, när jag gick från jobbet idag så tog jag mig en sväng in på solsiden köpcentrum.. Gick och storsa lite.. Jag gick även förbi glasståndet så jag tog mig en extra kik på håll. Då ser jag att tjejen som jobbar tar upp en sked och trycker ner den i glassen, tar upp den full med glass.. GROVslickar av skeden och tar sen och stoppar ner den i nästa glassbyta.. VIDRIG TJEJ.. Det måste ha varit fler som såg.. No ice-creame för mig där iallafall..



Fick reda på att jag ska jobba i köket på radisson igen.. kökschefen sms:a mig idag och kollade lite tider.. Ska bli kul.. Det var ett tag sen jag var där inne nu.. Antagligen blir det väl till att jobba julbord eller något sånt..


Nu ska jag kolla på ELF som jag precis har börjat kolla på.. TJAOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0