kors i taket

idag börjar jag klockan 9.00.. Klockan stod på 8.15 och jag vaknar 8.00 Självmant, pigg som en nötlärka (hur pigga dom nu är??) Så nu sitter jag här och har dötid tills det är dags att ta den 3-5 minuter långa promenaden till arbetet..

Kommer nog att vara trött lite senare kan jag tänka mig.. bakslag men vafan det är inte ofta man är pigg på morgonen..

PÅ SÖNDAG ÄR DET 1:a ADVENT.
. Fy sjutton så mysigt det ska bli.. Förmodligen ska vi till kyrkan på kvällen eller eftermiddagen.. Vi måste ju få lite julstämning..


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det kan man fråga sig!? Sett några på sistonde?

2009-11-27 @ 18:10:54
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0