kissnödig

ja, här sitter jag i fotöljen och kikar på film och är så fruktansvärt kissnödig!!!! MEN jag orkar verkligen inte gå till toaletten.. Men snart är det dags för annars så blir det vått i fotöjen, och nått säger mig att mina roommates inte skulle uppskatta det.. men vad vet jag ??

Har arbetat konferens idag 8.00-18.00 det gick väl bra fast långtråkigt!!! Timmarna gå i snigelfart när man jobbar konferens..


Lite pictures från igår är ni faktiskt värda =) Ta del av våran kväll som om ni var där, haha..

Anders Bagge, Laila Bagge & Andreas Carlsson

 

Eller,
Helen Hagland, Johanna Eriksson & Rebecca Nordlund

 

 

OJ, nu är det visst försent att gå på toaletten.. Men varmt blev det iallafall..

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0