I´m in love whit a faritale

That´s true.. bajs så bra filmen var.. Lika bra som boken bannemig..

GRYM bio i norge faktiskt.. Stolarn gick att luta bak och man satt verkligen som en KUNG!! Film var underbar och jag var på den med underbara flickor.. en kväll värd att minnas.. Vi som inte unnar oss så mycket när vi är här uppskattar verkligen de små förändringarna.. Helt lovely..

Idag på dagen var iallafall jag och Mathilda på Solsiden och käka lunch.. Cesar wrap fick det bli för min del och pommes för huldas.. Fy fanken så smarrigt..

När vi kom hem så vart vi baksugna så vi ställde oss och bakade.. (anledningen var egentligen att vi hade massa ägg som vi var tvugna att bli av med..
Det blev:
-Chokladmuffins
-Mockarutor
-kladdkaka
-äppelkaka

ALLT BLEV KANON GOTT.. De får 4 av 5 toast

Efter bion återvände jag och Mathilda till solsiden för en öl.. Så där satt vi, drack öl och snackade skit, det vi är bäst på helt enkelt=)


EN DAG SOM INTE KUNDE BLIVIT BÄTTRE PÅ NÅGOT SETT



Dock halväten innan jag kom på att jag hade kameran med mig

 


Huldas lunch

 


På G mot bion

 


På bion

 


Jelly Beans

 


MUMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0