Huskurer

Idag började jag och Mathilda klockan 06.00.. UHH klockan ringde alldeles för tidigt för att vara lördag..

Iallafall, jag har gått och varit hängig i flera dagar nu.. Magen värker och jag mår rätt illa (INTE GRAVID).. Kändes seriöst som att jag skulle svimma idag.. mathilda fick agera mamma och hämta apelsinjuise åt mig.. KLUNKKLUNKKLUNK slut... Men jag var förtfarande vinglig.. Så då fick jag en chokladbit av henne.. Och VIPPS så var jag frisk.. Då gick det bra att jobba heka dagen!!

Mathildas & Rebeccas Huskurer:

Apelsinjuice och choklad, Testa it works



En tjej idag på jobbet.. Hon hade blöta fläckar på hela ryggen.. Jga kom inte underfund med vad det var för något så jag var tvungen att fråga!! Mathilda alltså.:
-Mathilda!, Är Mette svettig??
-HAHAHA

det var kul då.. Jag är inte så värstans bra på att förklara med det var bannemig kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0