Hårmodevisning

Jobbade frulle idga på radisson.. Sen vid 12 skulle jag börja jobba på någon modevisning för hår.. Jag blev ställd framför en kassa och såld baguetter, brus och kaffe.. Det var mitt arbete i 5 timmar.. slutade alltså klockan 5.. Fick även med mig lite pryla hem av alla snälla gäster som höll i det hela =) tack för det.


Man tackar man tackar..

 

 

Ikväll klockan 20.30 ska jag tillbaka och jobba nattklubb på Radisson.. Får se hur länge det blir.. kan tänka mig ett BRA tag.. sen frulle i morgonbitti..

 

 

 

Kom och tänka på att det är årsfest idag :/ och den missar jag, jag som brukar vara en trogen gäst.. sorjligt men sant.. Ni får ha det så kul utan mig, Nej juste utan mig blir det inge kul.. haha skoja.. eller??
Nu börjar nog lokalen fyllas med massa fotbollsspelare och ickfotbollsspelare.. Jag önskar er en bra kväll och dansa lite för mig oxå är ni snälla


Kommentarer
Postat av: Cornelia o Jesper

Vi har dansat, men vi saknar verkligen en becca ikväll :) Du måste komma hem snart. Puss o Kram Bror hälsar :)

2009-11-15 @ 02:11:56
Postat av: becca

Jag saknar er jättemycket:/ men vi jul kommer jag och då hoppas jag att ni har lite tid över för mig..

Hälsa alla där hemma.. PUSSSSS TILL MINA FAVORITER

2009-11-16 @ 17:33:52
URL: http://beccasbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0