God morgon

Nu har jag tagit igen någora timmar i sömn.. tror jag? Sov ju lite igår på dagen, somnade till lite i sängen när jag kikade på film.. och gick och la mig runt 10 tiden.. så jaa, några timmar till har jag fått.. Nu ska det snart bära av mot arbetet.. Men vill ni veta en rolig grej?? IMORGON ÄR JAG LEDIG!!!!!!!!!!!!

Jag döööör så fucking skönt det ska bli, har ABSOLUT inget planerat.. ska nog ut och promenera lite och sen bara kika på film och ha det allmänt mysigt.. Den kommer väl behövligt kan jag lova.. Man är så trött här att man inte orkar göra ett piss utöver att jobba. Väldigt tråkigt.. Sen är det ju inte så kul att göra saker själv heller.. Eftersom alla jobbar olika tider så blir det lite svårt att planera något.. Men snart så ska vi göra något riktigt mysigt tycker jag. och framförallt SKOJSIGT.. Vi måste ju testa uteplacen och se om det är så "otroligt" som det sägs.. Hoppas på det..


Nej nu ska jag till jobbet vi hörs sen puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0