God morgon

Jaha idag vaknade jag klockan 8.. Har väl fått dom timmar jag ska ha antar jag.. Men när man har sovmorgon så vill man ju ha sovmorgon och sova LÄÄÄÄGNE.. Snart ska jag kila ner till affären och köpa lite ingredienser till ett bröd.. för här ska bakas!!

Klockan 6 ikväll börjar arbetet på Radisson då det är Bankettdax.. Det blir bra det.. Nu måste jag nog börja jobba snart igen så att sova inte blir någon vana.. haha även om jag gärna skulle vara ledig resten av mitt liv :)

Alltså tänk om man bara kunde vinna några miljoner.. Åhhh underbart skulle jag tycka!!

Allt skulle vara lite enklare helt plötsligt..

den där högen skulle man ha i förrådet..

-Tjejer jag tar 10.000 för nu ska jag på spa weekend.. Ok??
-Äsch ta 20.000 tusen så har du råd med några extra behandlingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0