framtidsplaner

När jag tänker på allt jag ska göra, och allt jag vill göra så är jag nog ungefär klar med allt om 10 år.. SHIT alltså, Mathildas och min planer sträcker sig långt. Vi kommer aldrig att bli av med varandra!! (tur är väl de)

"Att göra"- lista:
-Australien
-Alperna (Frankrike)
-USA (L.A, Florida, Maybe New York)
-Thailand på bartenderutbildning
-Asien för att bara njuta
-Jobba på Hurtiruten (hur det nu stavas)
-Jobba på kryssningsfartyg i caribien
-Åka till Svalbard (se isbjörnar och kanske jobba)


Allt detta och mycket mer!! Om man bara kunde vinna på lotto eller något.. Då hade jag inte sett det ända problemet med allt.. PENGAR.. RÖV att allt ska gå ut på att man ska ha pengar.. FÖR ATT ÖVERLEVA.. Det är egentligen rätt sjukt.. men men sånt är livet

OLALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0