extremt

Idag har jag verkligen längtat hem.. Efter allt.. Vänner, familj, katter och ja ALLT i princip.. Man kan ju få sånna dagar ibland.. När man verkligen har hemlängtan..

Kan vara en liten bidragande orsak att jag såg billder från årsfesten.. Såg alla på bild igen och då blev det en liten klump i magen.. Jag ville ju vara där och ha lika kul som alla andra. Istället för att roa mig så arbetade jag den dagen/natten..

Lova mig mina nära och kära att ni välkomnar mig med öppna armar när jag anländer hem vid jul..

Vill att ni ska veta att jag saknar er allihop.. All gemenskap och sånt tjafs.. nej puss på er ni är guld värda..



Jag brukar inte vara depp men idag är det en sån dag bara, imorgon kommer det att kännas bättre känner jag på mig för då är jag ledig.


Mathilda är inte hemma heller så det gör det hela ännu värre.. Ingen att kramas med.. Hon är den BÄSTASTE BÄSTA




Kommentarer
Postat av: johanna

men jag dåå?? duger inte jaag :( de här ska du få fan föör..:( Puss på diig!

2009-11-16 @ 19:37:37
URL: http://stannahosjohanna.blogg.se/
Postat av: becca

haha johanna dåå.. blev du lite bitter nu.. hihi du duger i promise.. eller?? ;)

2009-11-16 @ 20:22:56
URL: http://beccasbabe.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Jag saknar dig med Becca!!! Lovar att du ska få en stor kram när du kommer hem!

2009-11-16 @ 20:36:43
Postat av: becca

Tack jesper =) fast jag som ville ha två..

2009-11-18 @ 16:46:25
URL: http://beccasbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0