en ny hårddisk

Eftersom min gamla hårddisk inte vill sammarbeta med mig så åkte jag och Helen till ?? ja vad de nu hette och köpte en ny, det var extrapris på den.. Egentligen skulle både Helen och jag ha en varsin.. MEN det fanns bara en kvar.. Vi låg typ på golvet och slet i varsin ända, Båda ville ju ha den lixom..

Men jag vann!!!! HAHAHAHA nej då hon var faktiskt snäll och lät mig få den.. tusen tack Helen..


Nu håller jag på att försöka ladda över lite mooovies igen och se om det går bättre den här gången..


Min kost idag har bestått av:

-frukost- havregrynsgröt
-lunch- havregrynsgröt
-mellanmål- 1 1/2 mandarin


MAMMA NU FÅR DU KOMMA HIT OCH MATA MIG =)

Fick faktiskt reda på att mamma och Mathildas mamma kanske kommer på söndag och hälsar på oss.. Det ska bli kul att träffa dom, har saknat min mammi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0