det senaste dagarnas händelser!!!

Igår var jag iväg på jobb klockan 18.00-22.00 ASSKÖNT att sluta i tid.. Så jag traskade hem.. väl uppe i lägenheten var ALLT bäcksvart så jag tänkte att det var väl bara att gå och lägga sig.. Smög in på rummet och tittade i sängen TOMT??? Ringde till både Mathilda och Helen men icke något svar.. Var kunde dom vara?? Gått vilse??

Dom ringde iallafall sen och berättade att odm var på Solsiden.. Så jag sminkade till mig lite extra och precis när jag skulle gå så kommer Johanna från sitt jobb.. Så hon hänger oxå med ner till De andra.. litet missöde med 20-årsgräns men vafan.. hehe To young to beautiful OR??
Traska hem kring ett tiden och i säng

NICE BAJS


Glad tjej

 

 

Idag är det ju Första advent och allt.. Mathilda och jag mös till det med lövbiff, pommes, vitlökssmör, bea och en lite "enklare" sallad..

Sen bar det av till kyrkan klockan 18.00 för ltie julstämning.. Dock slutade allt i ett fett ASGARV som itne gick att hejda. (norrmän är bra roliga dom, eller något)

det var i detta stycke det brast:
Når han er near oss, er vår Far och finne.
äre vare Gud.

ONT I MAGENSKRATT hela den låten.. (den var lång och detta var första versen)

Att det kunda vara så kul att gå i kyrkan kunde jag väl aldrig tro.. Brukar bara tycka att det är mysigt men skratta brukar jag inte!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0