Uppsnyggning, I guess

Som sagt var jag ledig idag och jaa resten av veckan faktiskt.. Blir jobb till helgen men ick före vad jag vet!!

Så idag måndag och min dag har spenderats på bästa sätt..
vaknade 11 någongång så jag hann ta farväl av Mathilda innan hon promenera iväg för jobb.. Sen kom Helen upp och började greja innan hon for till sitt jobb..
Jag däremot drog ner till solariumet och sola en sväng.. sjukt balla och fina solarium måste jag säga.. men det kostar ju därefter!!
sen gick jag direkt hem och duscha.OCH tro det  eller ej jag rakade benen och noppade ögonbryna (SÅ BEHÖVLIGT).. så nu är man... lite fräschare antar jag!!


Har även hunnit med att kolla på film like always!!

Imorgon ska det bli en sväng på byn och kika runt lite.. är otroligt shoppingsugen.. Men antar att jag ska spara min pengar.. AJA nu lär jag göra något annat än att blogga även fast det var ett bra tag sen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0