sista arbetspasset

Nu har jag jobbat klart för detta år då.. fan va sjukt, men oerhört skönt att få lite ledigt och att komma hem (till sverige)
efter att ha slutat klockan 5 på radisson så var det i princip bara hem och duscha och fixa lite innan det bar tillbaka mot radisson. Dock för P-fest.. Fick 3-rätters och mängder med alkohol..
Vid 1 tiden vart det aktuellt med utgång.. vi drog till ett ställe som hette Frakken.. Det stängde runt 2.30 tror jag. så hemma och sovfärdig var jag runt 3-tiden.. OTROLIGT hälig avslutning på denna tid med arbete. sjukt kul..


Idag har jag packat, blir nämligen hemresa i morgon =) brum brum bye bye Norge.. I´ll be back.

Kommentarer
Postat av: J

Ta dig hem säkert och pressa inte Clion för hårt! ;)

2009-12-15 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0