SERIÖST???????????

Fy fan i helvete vad jag är rädd just nu..
Jag, Mathilda, Helen och Kristian bestämde oss för att gå på den nya skräckfilmen idag.. Vilket vi oxå gjorde.. Paranormal activity hette den.. SE INTE DEN.. Vi höll seriöst på att hoppar ur skinnet..

Jag säger bara TUR att jag delar säng med Mathilda.. skulle aldrig i livet sova själv inatt eller vem vet, kanske inte någon natt framöver.. den var helt enkelt vidrig..

nu ska vi sova (om det nu går) Please let us sleep well..
Det värsta med sånna här filmer är at man tror att det verkligen kan hända på riktigt.. Vi har dock inte funnit ut om det är en sann historia eller ej.. HOPPAS INTE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0