övertaget pass

Fick Mathildas pass idag på scandic.. Hon behövde sova lite och det har ju jag gjort i 3 dagar nu så jag kände att det var skönt att jobba lite igen..
Har drabbats av kliattacket nästan hela dagen idag.. apjobbigt.. Riktigt panikkliat över hela ryggen.. Så lyssna nu, det är faligt att sola solarium..


Ikväll ska Jag och Johanna äta pannkakor.. REALLY mumma måste jag säga. Pannkakor is the shit. "kyckling på fredag det ända jag vill ha", men banne mig så är pannkakor på torsdag en viktig oskriven regel..

Obama är på besök, vi tog nyss en kopp kaffe här i våran lägenhet.. eller kanske inte.. Han är i Oslo på snabbesök. han ska vara här i 26h och det kosta världen över 1 miljon.. fy fan alltså.. För att hn ska ta emot fredspriset.. Men det är väl alltid roligt med lite storbesök antar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0