HEMMA

Behöver jag säga att resan hem igår var ett helvete!!! Jag var banne mig rädd hela vägen.. lyckades såklart åka den dag så det var typ snöstorm i hela landet, eller i varje fall på alla vägar som jag åkte på.. Det tog mig nästan 12 timmar att komma hem.. Kan lova att gråten satt i halsen, jag har nog aldrig varit så rädd.. MEN JAG LEVER, hurra hurra
Sen att jag körde hela vägen själb gjorde mig ju inte mindre nervös.. aja nu är det över och jag är hemma


NJUTER AV VARENDA SEKUND HÄR HEMMA..
.
Idag har mamma och jag varit inne i stan och försökt handla lite julklappar. Sen kom Sebban & Cornelia på "rebeccaduärsåvälkommenhem"-middag =)

Imorgon blir det middag hos pappa, men före det så blir det ännu en dag på staden med Mammiiii

Kommentarer
Postat av: Helen

"rebeccaduärsåvälkommenhem" Hahaha .. Kom du på den själv eller!? Fortfarande avis!! :(

2009-12-17 @ 00:25:31
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: becca

klart jag kom på den själv;) haha Men snart får även du komma till sverige och njuta av julen

2009-12-17 @ 18:52:38
URL: http://beccasbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0