en dag av humor!!

HAHA.. måste jag bara säga..

Idag vid 17.00 tiden tog Johanna och jag vårat pick och pack å begav oss mot bilen.. fy fan vilken väg.. Och nu har ju faktiskt den första snön kommit så det var BAJJAHALT på vägen. Men vi klarade oss smärtfritt genom den resan..

Mot IKEA bar det av för att möta upp Helen.. Dock jobbade hon fortfarande så Johanna och jag tog oss en tupplur i IKEAS skönaste sängar (fast de var egentilgen inte alls sköna).. Vo fick iallafall många ögon på oss där vi låg i varsin säng med händerna på magen som en döing.. En vakt uppskattade oss, han gick förbi och garvade.. hehe

Sen när Helen kom så gick vi runt och shoppade lite julsaker.. Hon  skulle väl skrämma oss (eller nått??) hon gömde sig iallafall under en hylla.. En tjej kommer fram och RÅGLOR på henne medan jag kommer och ser henne sitta hjälplös under hyllan.. Hehe Vart kan Helen vara fick jag iallafall fram..

Helen tabbe nummer två:

Vi står och käkar (helen stå och käkar) vi råkar väl säga något dumt så hon blir lite sårad.. haha Hon säger att hon ska gå och umngås med sina nya kompisar.. hon går fram till fönstret och börjar prata med två lappar som står på bordet.. hon viskar och pekar på oss.. Bara de att utanför fönstret har hon lite publik som ser allt hon gör.. Ser nog rätt kul ut när en männsika försöker föra en konversation med två lappar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0