bilar är skit

BLÄÄÄÄÄÄ

Hade planerat att jag skulle åka till Mathilda så vi skulle göra sällskap in till stan för att kolla på en spelning som våran vän David hade.. Jag sätter mig i bilen och brummar iväg.. jag kommer ner till bron där det säger PANG.. Jag körde in till kanten där jag gick ur och kollade var som hade hänt.. Såg inte något.. Så jag sätter mig i bilen igen och tänkte köra men går det??? NEEEEJ höger framdäck har på något sätt låst sig så jag kom varken fram eller bak.. Kul

Efter typ 80 försök till samtal till min mamma så svarade hon entligen.. Till hennes försvar: - Men jag kollade ju på dansbandskampen.. haha

Hon kom ner och hjälpte mig.. Eller iallafall gjorde mig sällskap.. Så jag ringde Jesper.. Då kom Jesper, Fillan, Emil och Malin och hjälper mig. (MINA RÄDDARE I NÖDEN) Så vi bogserade min lilla Bettan till affären där hon nu fortfarande står.
Min kväll blev inte som planerat. VILKET SÖG


bilar ska fungera inte krångla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0